پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای

  • ۰
  • ۰

انواع پارتیشن های شیشه ای و بررسی مزایای آنها

بیشتر دفاتر برای تقسیم فضای اداری از پارتیشن شیشه ای استفاده می کنند. پارتیشن ها برای کارمندان حریم شخصی ایجاد می کند.

پارتیشن اداری روشی سریع و کارآمد جهت تقسیم کردن فضای اداری و توسعه آن است. همچنین پارتیشن ها هزینه ی کمتری نسبت به دیوار کشی دارد.

پارتیشن اداری مدرن سریعا قابل نصب است و هزینه ها را به شدت کاهش میدهد. آنها با وجود متحرک بودن مدت زمان زیادی دوام می آورند.

پارتیشن های مورد استفاده در تقسیم فضاهای اداری انواع مختلفی دارند از جمله پارتیشن های شیشه ای و پارتیشن های قابل حمل.

پارتیشن های اداری شیشه ای از قابلیت دریافت نور بیشتری نسبت به سایر پارتیشن ها برخوردار است. پارتیشن های قابل حمل آسان ترین نوع برای جابجایی و نصب در مکان های دیگر است.

انواع مختلف پارتیشن های اداری و دفتر کار :

پارتیشن شیشه ای

 

این پارتیشن ها گزینه ای مناسب برای فضای کار است و از شیشه با قاب آلومینیومی ساخته میشوند. بقیه پارتیشن ها بدون قاب هستند. پارتیشن های شیشه ای به دو دسته تمام قد یا نیمه قد تقسیم میشوند.

در صورت نیاز این پارتیشن ها به همراه پرده کرکره ای نیز ارائه میشوند و یکی از راه های ایجاد پوشش برای پارتیشن حساب میشود تا حریم خصوصی را در یک فضای کاری تضمین کند. این پارتیشن ها همچنین نور طبیعی را به راحتی از خود عبور می دهند که یک مزیت بزرگ حساب میشود و به نور مصنوعی زیادی احتیاج نخواهید داشت.

همچنین بسته به نوع پارتیشن نویز و صدای اطراف را کاهش میدهد که در مدل دوجداره، آکوستیک بودن به حداکثر خود می رسد. قیمت آنها به نوع قاب ، شیشه و گزینه های سفارشی مانند سندبلاست کردن، سفارش استیکر، پرده کرکره، شیشه رنگی و ... بستگی دارد.

 

پارتیشن های اداری تمام ارتفاع

پارتیشه شیشه ای تمام ارتفاع مدرن

 

 

بیشتر دفاترها از این پارتیشن ها برای تقسیم فضای بزرگ به فضاهای کوچکتر استفاده می کنند. اگرچه آنها به عنوان پارتیشن های جداکننده تمام قد شناخته می شوند ، اما لزوماً کارمندان را کاملاً محصور نمی کند.

امکان دید در فضای کار برای این مدل زیاد است و بیشتر از فلز ساخته شده اند. فریم ها نیز معمولاً با پارچه پوشانده می شود. جابجایی و نصب مجدد این پارتیشن ها آسان است. می توانید آنها را به مکان دیگری انتقال دهید بدون اینکه با مشکلی روبرو شوید.

 

پارتیشن کنار میزی یا کابین

کابین پارتیشن اداری

کابین ها ابتدایی ترین و رایج ترین نوع پارتیشن های اداری هستند. آنها گاهی اوقات به عنوان تقسیم کننده های نیم ارتفاع شناخته می شوند ، اما برخی از آنها حریم خصوصی را به کارمندان ارائه می دهند.

کابین ها از این نظر راحت هستند که با مرتب سازی مجدد دیوارها ، تغییر تنظیمات فضای کار خیلی سریع امکان پذیر است. طراحی آنها شامل چهار دیوار کوتاه است که یکی از دیوارها به عنوان در عمل میکند.

فضای داخل یک اتاقک مرکز کامپیوتر، سیستم بایگانی و یک میز کار مناسب را در خود جای داده است.

 

پارتیشن های آکاردئونی

پارتیشن شیشه ای آکاردئونی

 

جابجایی این پارتیشن های اداری بین مکان های مختلف بسیار آسان است. به همین ترتیب ، آنها یک گزینه قابل حمل هستند.

این پارتیشن ها فضاهای اداری را کاملاً محصور می کنند. به راحتی قابل تنظیم هستند و میتوانید پنل های آنرا سریعا جمع کنید

 

پارتیشن های اداری قابل حمل

پارتیشن شیشه ای متحرک

این پارتیشن ها اغلب بر روی پایه ساخته می شوند و در جایی نصب نمیشوند که این ویژگی آنها را به راحت ترین گزینه برای جابجایی تبدیل می کند.

این پارتیشن ها ظاهری قدیمی و از مد افتاده دارند و در واقع موقتی ترین راه حل برای تقسیم فضای اداری هستند. با این حال ، حریم خصوصی کمی ایجاد میکنند و در کاهش صدا تقریبا بی اثر هستند.

 

مزایای استفاده از پارتیشن های اداری

 

پارتیشن ها در هر فضای کاری دارای مزایای متعدد هستند. به‌عنوان‌مثال ، آن‌ها حریم خصوصی را در محل کار ایجاد می‌کنند به‌طوری‌که کارمندان می‌توانند راحت‌تر کار کنند و درنتیجه بازدهی کارمندان بالا می‌رود.

آن‌ها فضای کارمندان را به‌گونه‌ای تقسیم می‌کنند که هر کارمند می‌تواند فضای شخصی داشته باشد. علاوه بر این ، نصب آن‌ها آسان است. نصب پارتیشن های اداری دردسرهای دیوارکشی و نقاشی و ... را ندارد و به‌راحتی طی 1 الی 7 روز قابل نصب هستند.

پارتیشن‌های شیشه ای فریم لس اداری برای آفیس دارای طراحی های مختلف و حریم خصوصی  متفاوتی هستند به‌طوری‌که شما همیشه می‌توانید گزینه‌ای را برای پاسخگویی به نیازهای خاص خود پیدا کنید. بنابراین ، انتخاب خود را عاقلانه انجام دهید تا در هزینه‌های خود و فضای کار صرفه‌جویی کنید.

  • ۰۰/۰۲/۱۱
  • raha payab

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی