پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای

  • ۰
  • ۰

پارتیشن اداری برای دفتر کار

ما عادت کرده ایم که اتاق های خانه هایمان را فضاهایی مشخص کنیم که توسط مجموعه ای از دیوارهای مات محدود شده اند و از طریق درهای بزرگتر یا محفظه های باز قابل دسترسی هستند. کمی به نظر می رسد که ما در یک سری جعبه های متصل به هم زندگی می کنیم اما از نظر عملکردی و بصری مستقل هستند ، فکر نمی کنید؟

 

با این وجود جهانی فراتر از این سازمان جعبه ای وجود دارد و ساخت آن نه دور و نه دشوار است. برای انجام این کار ، یک ترفند وجود دارد: شفاف کردن دیوارها ، به طور کامل یا فقط تا حدی عدم پیوستگی بینایی بین اتاق های مختلف را از بین می برد.

 

پارتیشن اداری وسایل واقعی مانند مواردی است که ما همیشه وظیفه تقسیم داخل و خارج خانه خود را به آنها سپرده ایم. در صورت بسته بودن در طول روز در برابر نور طبیعی نفوذ پذیر باقی می مانند. هنگام باز کردن ، آنها فضای داخلی را به بیرون متصل می کنند و فضای خانه را به بالکن ، تراس یا باغ گسترش می دهند.

 

در اصل پارتیشن اداری برای فضای داخلی دارای همان مشخصات پنجره ها و پنجره های فرانسوی هستند ، البته به استثنای مواردی که مربوط به عایق حرارتی و مقاومت در برابر عوامل جوی است.

 

پارتیشن های شفاف ، تمام قد یا کوچکتر ، می توانند در هر اتاق از خانه نصب شوند ، عملکردهای خاصی را انجام دهند ، و دارای ویژگی های زیبایی و عملکرد بسیار متفاوت هستند. آیا دوست دارید با هم قرار بگذاریم تا همه امکانات طراحی آنها را کشف کنیم؟ بیا دنبالم! 🙂

 

دیوارهای شیشه ای برای اتاق های مختلف خانه

اتاق نشیمن و آشپزخانه: بله به نور ، نه به بو!

پارتیشن اداری  برای فضای داخلی: راه حل هایی برای هر اتاق در خانه

 

من دیگر نمی دانم چطور می توان زمان هایی را که به من گفته اند آشپزخانه در اتاق نشیمن زیبا است ، حساب کنم ، اما چگونه این کار را با بو انجام می دهی؟ پاسخ قطعی این سوال واقعاً وجود ندارد!

 

انتخاب مناسب ترین نوع آشپزخانه (در وبلاگ مقاله ای خواهید یافت که به تفاوت آشپزخانه بسته ، باز یا نیمه باز اختصاص دارد) به عادت ها و روش های مربوط به تهیه وعده های غذایی خانوادگی بستگی دارد و بنابراین کاملاً خاص است و شخصی

 

پارتیشن اداری  بین آشپزخانه و اتاق نشیمن ، می تواند سازش خوبی بین گزینه های مختلف باشد ، زیرا:

 

بگذارید این دو محیط بصری با هم ارتباط برقرار کنند و بنابراین ، اجازه دهید نور بدون هیچ مانعی از یکی به دیگری منتقل شود

مانع از عبور بو ، بخار و بخار پختن (بله ، همانهایی که از آنها می ترسید!) از اجاق گاز به مبل می شود

من می توانم به نوعی استفاده کنم که من می بینم - من صفحه را نمی بینم که آشپزخانه را آشکار می کند اما قسمتهایی را که به طور ناخواسته کثیف تر و کثیف تر هستند ، هنگام تهیه غذاهای مختلف مخفی می کنم

دیوار شفاف را می توان از قسمت هایی تشکیل داد که ارتفاع های مختلف را به تناوب تغییر می دهد:

 

از کف تا سقف: در اینجا درهای ارتباط با اتاق نشیمن را بدست می آوریم

از طاقچه پنجره مات تا سقف (همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود): به این ترتیب نوعی پنجره خواهیم داشت که در صورت لزوم می توان آن را باز و سازماندهی کرد به عنوان محفظه سرویس یا مجهز به یک نیمکت راحت باشد در زیر پنجره ، که همچنین می تواند به عنوان یک محفظه ذخیره سازی استفاده شود

آخرین یادداشت آیا می دانید تنها راه جلوگیری از بوی بد آشپزخانه در خانه ، انتخاب هود با سیستم استخراج قدرتمند و موثر است؟ انواع مختلفی در بازار وجود دارد ، همچنین مناسب آشپزخانه های جزیره ای و یا حتی آشپزخانه های توکار داخلی مخفی شده در میز کار.

دیوارهای شیشه ای برای فضای داخلی: راه حل هایی برای هر اتاق در خانه

حمام: دیوارهای شیشه ای ضد خجالتی

دیوارهای شیشه ای برای فضای داخلی: راه حل هایی برای هر اتاق در خانه

سیستم دیوارهای شیشه ای مات و شفاف در حمام یکی از اتاق های Conti Guest House ، یک B&B فوق العاده در میلان که مدتی قبل در آن اقامت داشتم

 

حمام محیط خانه ای است که به مراقبت از خود اختصاص داده شده است و به همین دلیل ، مهمترین ویژگی یک دیوار شیشه ای که برای تعیین سطح آن یا تقسیم آن به چند قسمت انتخاب شده است ، قطعاً توانایی آن در تضمین حریم خصوصی است.

 

برای کاهش شفافیت دیوار ، می توانید با نوع ، بافت یا رنگ شیشه به تناوب ، در ساختار ، صفحات شیشه ای ساده با صفحه های مات یا نیمه مات بازی کنید. از این طریق تاثیری که می بینم - نمی بینم تضمین شده است و حتی ترسو هم می تواند مطمئن باشد.

 

اگر با یک سرویس بهداشتی خصوصی که یک اتاق خواب سرو می کند ، دیوار شیشه ای راه حل مناسبی است ، مخصوصاً اگر کور باشد. شفافیت تقسیم کننده به شما اجازه می دهد تا نور طبیعی جریان یابد و بصری فضا را گسترش می دهد ، حتی اگر متر مربع در دسترس نباشد فضای آن را تازه و مطبوع می کند.

  • ۰۰/۰۱/۲۸
  • raha payab

پارتیشن اداری

نظرات (۱)

سایت شما عالی هستش

امیدوارم موفق باشید

پاسخ:
ممنون از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی