پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای

  • ۰
  • ۰

نگاهی بر پارتیشن اداری

ما در زمینه تهیه و نصب پارتیشن های لعاب دار و درب های شیشه ای در فضاهای حرفه ای شما از شما حمایت می کند. ما برنامه های شما را انجام می دهیم ، پارتیشن شفاف متناسب با نیاز شما را توصیه می کنیم و آن را در دفاتر خود نصب می کنیم.

انواع اصلی پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن شیشه ای لبه به لبه

پارتیشن اداری  لبه به لبه نوعی پارتیشن است که لبه ها ، یعنی انتهای آن ، روی آن چسبانده می شوند ، که از افزودن قاب آلومینیومی جلوگیری می کند.

مزیت اصلی این پارتیشن تمام قد البته زیبایی شناسی آن است. در شیشه های تک یا دو جداره ، این محصول را می توان با برچسب پنجره شخصی کرد.

از پارتیشن لبه به لبه به طور فزاینده ای در اتصالات اداری استفاده می شود.

پارتیشن اداری تمام قد

پارتیشن شیشه ای محبوب ترین راه حل در تجارت است ، زیرا نصب سریع آن را به یک راه حل مقرون به صرفه تبدیل می کند که نیاز به ایجاد فضای خاص برای پارتیشن بندی اداری با دیوارهای شیشه ای را برآورده می کند. عایق صوتی پارتیشن اداری نیز جالب توجه است

این راه حل همچنین ایجاد فضاهای از نوع مکعب شیشه ای ، یا هر نوع ایجاد یک پارتیشن کاملاً لعاب ساخته شده برای اندازه گیری را ممکن می سازد. قیمت هم جالب است.

پارتیشن اداری از نوع کارگاهی با ارتفاع نیمه

پارتیشن اداری شیشه ای از نوع کارگاه که به طور فزاینده ای توسط مشتریان و معماران برای ایجاد دفاتر طراح درخواست می شود پارتیشنی است که برای اتاق های اجتماعات یا فضاهای کافه تریا استفاده می شود.

این پارتیشن نیمه لعاب روی اسپندر روحیه ای کاملاً طراحانه به محیط کار می بخشد بدون اینکه قیمت پارتیشن شما خیلی زیاد افزایش یابد. ایده آل برای فضای استودیوی یک هنرمند.

مزایای پارتیشن اداری شیشه ای

مزیت اصلی پارتیشن های شیشه ای جو ایجاد شده توسط انتشار نور در دفاتر کار است ، این نوع پارتیشن نیز به خودی خود یک عنصر تزئینی است و از نظر پایان دادن به بسیاری از امکانات امکان پذیر است.

تیم های ما از نصب پارتیشن های اداری شما مراقبت می کنند

تیم های ما پارتیشن های شیشه ای شما را با اختیار و سرعت در اتاق های خالی یا سایت های اشغال شده تحویل و نصب می کنند. کار شسته و رفته و با کیفیت.

سفارشی سازی موجود است

پارتیشن های اداری را می توان با کرکره ، برچسب پنجره ، فیلم های تزئینی ، یخ زدایی و ماسه بلاک سازی شخصی کرد.

خواه هدف شما تزئین باشد و یا حفظ حریم خصوصی ، راه حل های ما نیازهای شما را برآورده می کند.

پارتیشن بندی دفاتر خود را به ما بسپارید

ما از پروژه تقسیم شما از ابتدا تا انتها مراقبت می کنیم. ما بر اساس نیاز و انتظارات شما چندین راه حل ارائه می دهیم: پارتیشن های متحرک ، پارتیشن های متحرک ، پارتیشن های صوتی ، پارتیشن های لعاب ، پارتیشن های فضای باز.

پارتیشن متحرک ، یک راه حل ایده آل و اقتصادی

پارتیشن قابل جابجایی برای اکثر شرکت ها راه حل ایده آل برای در نظر گرفتن طرح فعلی و آینده دفاتر حرفه ای جدید با حداکثر انعطاف پذیری و مدولار بودن در طول زمان است.

این امکان را به شما می دهد تا با ایجاد اتاق جلسات جدید ، کاهش دفتر کار اجرایی یا گسترش فضای آرامش و پذیرایی ، مکان را به سرعت تغییر دهید.

مدولار بودن و تفکیک فضاها

سازه های پارتیشن اداری ما قابل جابجایی ، مدولار و قابل جابجایی هستند: سازه آلومینیومی لاک دار که به کف ، دیوارها و سقف ها پیچ شده است و به هیچ وجه ساختار ساختمان را تغییر نمی دهد.

چندین مدل و انواع پارتیشن

ماژول های پارتیشن قابل جابجایی می توانند جامد باشند (داخلی پشم سنگ و روکش انتخابی شما) ، دارای لبه های تمام لعاب یا لعاب روی اسپندل ، شیشه های یک یا دو جداره باشد.

انتخاب گسترده ای از تزئینات برای تزئین

لعاب شفاف ، مات یا تزئین شده است. واحدهای درب در قاب های آلومینیومی ادغام شده اند و می توانند با توجه به نیاز شما قرار گیرند ، در حالی که با طرح مطب مورد نظر سازگار هستند. پارتیشن ها همچنین می توانند تخته های سفید چسبی یا شیشه ای را در خود جای دهند.

دیوار و پارتیشن متحرک: چیست؟

سیستم پارتیشن بندی فضاها توسط پارتیشن های متحرک (که به آنها دیوارهای متحرک یا پارتیشن آکاردئونی نیز گفته می شود) تا حد زیادی ایده آل ترین سیستم برای تقسیم و تقسیم سریع بخش پذیرایی ، اتاق جلسات یا یک فضای کاری جهانی است.

با اجرای پیچیده مشخص می شود ، عملکرد صوتی آن در مقایسه با دیوار در مورد پارتیشن های صوتی متحرک قابل مقایسه است.

این سیستم با ایجاد پارتیشن ها و دیوارها به راحتی قابل جابجایی است ، به لطف سیستم ریل هایی که روی دال بتونی سقف ، کف یا دروازه ایجاد شده برای فرصت ایجاد شده است ، محیط کار شما را چند منظوره تر می کند.

مزایای پارتیشن متحرک

فراتر از انعطاف پذیری ارائه شده توسط چنین پارتیشن متحرک از نظر ترتیب مکان های پذیرش ، این مدولار بودن این سیستم نوآورانه است که پشتیبانی مشتریان ما را جلب می کند.

سرمایه گذاری در چنین سیستم پارتیشن بندی موبایل به این شرکت اجازه می دهد تا به طور مستقل اندازه و طرح اتاق های پذیرایی یا اتاق کار خود را متناسب کند ، اما همچنین می تواند دو مکان را از لحاظ بصری منزوی و محدود کند.

قیمت پارتیشن متحرک: بودجه چقدر است؟

ما آن را از شما پنهان نمی کنیم: قیمت نصب یک دیوار متحرک متحرک بسیار مهمتر از نصب پارتیشن های قابل جابجایی است. در واقع لازم است با تعمیر پارتیشن به دال روی سقف یا کف کار کنید.

بودجه بالای این نوع نصب ، آن را به یک راه حل اختصاص داده شده برای شرکتهایی تغییر می دهد که ظرفیت و حجم پذیرش آنها در فرکانسهای بالا و فشرده متفاوت است ، و معمولاً نیاز به کار با خستگی از پارتیشنهای متحرک دارند.

  • ۰۰/۰۱/۲۹
  • raha payab

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی